Kolléganőink nem csak a 2018-as Cosmopolitan Blogger Days kommunikációján dolgoztak, hanem Jónás Petra a "Sztorizzam, mutassam vagy írjam?" című előadásában a social dilemmákról beszélt a legutóbbi bloggerkutatása kapcsán.
A lengyel GRANA sp. z o.o. meghívásos tenderét a Well PR nyerte.
A lengyel vállalat Magyarországon is forgalmazza az INKA márkanevet viselő koffeinmentes gabonakávéját, amely cukor nélkül, természetes alapanyagokból készül és a gyártás során sem kerül bele semmilyen hozzáadott kémiai vegyület. A vállalat 1911-ben kezdett el gabonaőrleményből készült italok gyártásával foglalkozni, azóta több átalakuláson ment át, míg végül 1999 óta a német Cafea Group részeként működik.
A GRANA ügynökségünkkel szeptemberben kezdtük meg a közös munkát, ami a december végéig tartó kampányidőszakban a kategóriaépítés és az INKA márka PR-je mellett kiterjed a magyarországi Social Media kommunikációra, valamint az issue menedzsmentre is. Az INKA magyar Instagram oldala már szeptemberben elindult, az őszi kampányba pedig több influencert is bevonunk majd. Az együttműködés fő célja a márka hazai ismertségének növelése lesz.
A K&H: üzletet ide! program a világ egyik legnagyobb reklám- és marketingversenyén, a Data & Marketing Association Echo Awardson Financial & Insurance kategóriában ezüst elismerést kapott. A projekt megvalósulásán a Laboratory Group reklámügynökség, az OMD Hungary, mint médiavásárló, az LA Communication és a Well PR dolgoztak együtt a K&H Bank megbízásából.
Tegnap lezajlott a Young Cannes Lions nemzetközi PR verseny 2018-as magyarországi előválogatója, amelyen a Well PR csapata, Mákos Rebeka és Tirpák Barbara a második helyet szerezte meg. A megmérettetésen a versenyzőknek néhány óra alatt kellett kidolgozniuk egy PR stratégiát a kapott brief alapján. Az angol nyelvű prezentációk feltöltését követően a zsűri kiválasztotta a legjobbakat, akik ezután szóban is ismertették ötleteiket.
A fiataloknak szóló előselejtezőt idén is a MAKSZ szervezte és a KRU program keretében valósult meg.
Az AVON rendkívül széles, folyamatosan megújuló termékkínálata a tanácsadói bázisnak és a vállalat aktív kommunikációjának köszönhetően nagyon népszerű és kedvelt a magyar hölgyek körében. Annak érdekében, hogy minél többen értesüljenek kampányról kampányra a legizgalmasabb újdonságokról és legnagyobb bevezetésekről, ügynökségünk látja el a média munkatársait valamint az egyre növekvő beauty- blogger közösséget hasznos információkkal. A kozmetikai vállalat társadalmi szerepvállalása szintén közismert, az „AVON az emlőrák ellen a nőkért” és az „AVON az erőszak ellen a nőkért” programja nőkről és a nőkért szól.
A 2015. június 6-i AVON mellrákellenes séta kommunikációját már ügynökségünk végezte. Az egész napos rendezvényen a szakemberek mellett előadóművészek, énekesek, műsorvezetők, sportolók hívták fel a figyelmet az önvizsgálat és a szűrővizsgálatok fontosságára. A mellrákellenes séta több ezer résztvevője rózsaszínbe borította a Lánchidat, majd nap legmeghatóbb pillanataként, közösen engedték fel rózsaszín léggömbjeiket, ezzel is kifejezve szolidaritásukat a betegséggel küzdők iránt.
Ügynökségünk 2015. január – március időszakban A Dal 2015, az Eurovíziós Dalfesztivál magyarországi dalválasztó versenyének sajtókommunikációját végezte az MTVA megbízásából.
A 6 adásból álló műsor kapcsán összesen 1529 sajtómegjelenés született a műsorról, fellépőkről, műsorvezetőkről és a nyertesről.
A K&H többéves bizalmának köszönhetően munkánkkal részt veszünk a gyermekek testi-lelki egészségének támogatásában. 2013 óta felelünk ugyanis a K&H egyik kiemelt társadalmi programja, a K&H gyógyvarázs gyermekegészségügyi program lebonyolításáért és kommunikációjáért.
Ennek részeként ügynökségünk végzi a minden évben meghirdetett K&H gyógyvarázs eszközbeszerzési pályázat teljeskörű lebonyolítását és népszerűsítését, melynek keretében a kórházak és mentőállomások új, a gyermekgyógyításhoz nélkülözhetetlen műszereket kaphatnak.
Ügynökségünk végzi az egyik legnagyobb hazai önkéntes kezdeményezés, a tízezreket megmozgató K&H gyógyvarázs mesedoktorok program koordinációját és kommunikációját is. A K&H gyógyvarázs mesedoktorok program keretében az önkéntes mesedoktorok az ország 48 kórházában olvashatnak személyesen mesét a beteg gyerekeknek, vagy a K&H gyógyvarázs YouTube csatorna közvetítésével online is küldhetnek egy-egy gyógyító történetet a kis betegeknek.
A K&H gyógyvarázs program 2014-ben elnyerte a Magyar PR Szövetség „CSR Best Practice” elismerését. A K&H gyógyvarázs mesedoktorok program a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) 2014-ben „Golden World Award” díjjal jutalmazta, 2015-ben pedig shortlistre került a European Excellence Awards regionális kategóriájában, valamint a Sándor Imre díjon. A kezdeményezés webes ága 2014-ben shortlistre került a Kreatív Csoport „Content Marketing Award” versenyén.
A program a gyermekegészségügy számára nyújtott folyamatos támogatás és a társadalom széles körének bevonása elismeréseként 2016-ban elnyerte a Magyar Adományozói Fórum által megítélt Legnagyobb Hatást Elérő Támogatói Program első helyezését.
Ügynökségünk 2009 óta dolgozik együtt a K&H kkv üzletágával és végzi a K&H kkv bizalmi index sajtókommunikációját. A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások következő egy évre jellemző várakozásait mutató indexet a negyedéves változáson túl – úttörő módon – szektorok, regionális és egyéb tényezők szerinti bontásban is feldolgozzuk a napi aktuális események és makrogazdasági adatok függvényében a sajtó számára, értékes tartalmat nyújtva ezzel a gazdasági, kkv és hír médiumoknak, ezen keresztül pedig a vállalkozásoknak.
Az elmúlt 8 évben közel 4000 megjelenés született – többek között – a hazai kkv-k árbevétel és profitvárakozásairól, beruházási, foglalkoztatottsági és cafeteria használati szándékukról.
A Coca-Cola Magyarország terméke, a NESTEA, a jegestea-kategória piacvezető márkája. 2014-ben a cél a NESTEA Cseresznyevirág jegestea bevezetése mellett egy olyan rendkívül sokoldalú pr kampány indítása, amely nemcsak a márka magyarországi történetében, hanem a magyar piacon is egyedülálló.
A kampány elemei:
2014-ben az Év Kiállításaként is emlegetett Leonardo Kiállítás teljes kommunikációját végeztük a Janus Pannonius Múzeum megbízásából.
A 2014. április 14-től október 30-ig tartó kiállítást több mint 60.000 ember látta, ez idő alatt a múzeum összelátogatói száma 120.000-re emelkedett.
aktivitások:
eredmények:
2013 októberében hazánkban rendezték meg a Víz Világtalálkozót (Budapest Water Summit), amelynek fővédnöke Áder János köztársasági elnök úr volt.
A rendezvényt a Külügyminisztérium, a hozzá kapcsolódó kulturális eseményeket az EMMI szervezte. Ügynökségünk feladata az esemény lakosság felé történő kommunikációja volt.
2016-ban ügynökségünk ismét megbízást kapott a BWS 2016 lakossági kommunikációjára, amellyel közel 1000 megjelenést generáltunk, a megjelenések értéke pedig meghaladta a 130 millió forintot.
A kommunikációs kampány része volt egy nagy sikerű gerilla aktivitás a Nyugati térnél: Folyik a csapból a víz. Te elzárnád?
A Nefrológiai Szolgáltatók Egyesületének tenderfelkérésére 2011 év elején dolgoztuk ki átfogó egészségügyi kampányunkat, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a vesebetegség társadalmi súlyára, a vesebetegségek kezelésének fontosságára.
A „Nemzeti Vese Program” elnevezésű platformmal 2011-es „Az év egészségügyi kampánya” díjat nyertük el.
Aktivitások:
Díj: Bronzérem
Kategória: Külső PR, kapcsolatok javítása
Projekt: HRC Group „KÖSZÖNJÜK NEKED” kampány
Megbízó: HRC Group
Díj: Shortlist
Kategória: új termék bevezetése
Projekt: NESTEA cseresznyevirág bevezető kampány
Megbízó: Coca-Cola Magyarország
Díj: Gold Sabre Highly Commended/Shortlist
Kategória: Geographic/ Central Eastern Europe
Projekt: NESTEA zöld tea sztíviával
Megbízó: Coca-Cola Magyarország
Díj: Shortlist
Kategória: Regionális
Projekt: K&H gyógyvarázs mesedoktorok program
Megbízó: K&H Bank
Díj: Shortlist
Kategória: Geographic/Hungary, Czech
Projekt: NESTEA sztíviával
Megbízó: Coca-Cola Magyarország
Projekt: a K&H fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat
Megbízó: K&H Csoport
Projekt: a K&H a hátrányos helyzetűekért program
Megbízó: K&H Bank
Projekt: a K&H fenntarthatósági tevékenysége
Megbízó: K&H Bank
Díj: Első díj
Projekt: K&H gyógyvarázs
Megbízó: K&H Csoport
Díj: Shortlist
Kategória: Kommunikációs kampány
Projekt: A Magyar Vöröskereszt Országos Felsőoktatási Véradóversenyének merész kommunikációja
Megbízó: Magyar Vöröskereszt
Díj: Shortlist
Projekt: K&H gyógyvarázs mesedoktorok program
Megbízó: K&H Bank
Díj: Shortlist
Kategória: PR megoldások
Projekt: NESTEA cseresznyevirág bevezető kampány
Megbízó: Coca-Cola Magyarország
Díj: 1. helyezés
Kategória: Healthcare
Projekt: K&H gyógyvarázs mesedoktorok
Megbízó: K&H Bank
Díj: Shortlist
Kategória: Pénzügyi szolgáltatások
Projekt: K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben
Megbízó: K&H Bank
Díj: Shortlist
Kategória: PR-megoldások
Projekt: Nestea cseresznyevirág bevezető kampány
Megbízó: Coca-Cola Magyarország
Díj: Az év PR-megoldása
Kategória: Nonprofit kampányok
Projekt: A Magyar Vöröskereszt Országos Felsőoktatási Véradóversenyének merész kommunikációja
Megbízó: Magyar Vöröskereszt
Díj: Arany
Kategória: Nonprofit kampányok
Projekt: A Magyar Vöröskereszt Országos Felsőoktatási Véradóversenyének merész kommunikációja
Megbízó: Magyar Vöröskereszt
Díj: 1. hely
Kategória: Piaci bevezetés és újra bevezetés
Projekt: NESTEA zöld teák sztíviával
Megbízó: Coca-Cola Magyarország
Díj: 1. hely
Kategória: CSR megoldások
Projekt: Élelmiszerlavina önkormányzati program
Megbízó: Syngenta Kft.
Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közhasznú Egyesület
Díj: 2011 egészségügyi kommunikációs kampánya
Projekt: Nemzeti Vese Program
Megbízó: Nefrológiai Szolgáltatók Egyesülete
Elvárások:
Amire nálunk számíthatsz:
Feladok:
Jelentkezésed fényképes önéletrajzzal a well@well.hu e-mail címre várjuk 2018. július 31-ig.