A K&H állatbarát ligetek program és a K&H agrár CO2 kalkulátor is elnyerte a MAKSZ, az MMSZ és az ÖRT által létrehozott Green Pledge védjegyet, amely a környezettudatos kommunikáció területén végzett színvonalas munkát ismeri el. A díjat 3 ügynökség kapta meg, büszkék vagyunk rá, hogy köztük lehetünk! Köszönjük Ügyfelünknek, a K&H-nak az évek óta tartó megtisztelő bizalmat, és bízunk benne, hogy a jövőben is számos közös fenntarthatósági program kidolgozásában, kivitelezésében és kommunikációjában vehetünk részt!
Négy nevezett projektünkből három shortlistre került az idei PREXÁ-n, közülük egyet bronzra váltottunk az FMCG kategóriában, amelyben másnak nem is osztottak díjat.
A zsűri hangsúlyozta, különösen szigorúan ítélkeztek idén, ezért a döntőbe jutottak akár a nemzetközi mezőnyben is megállják a helyüket.
Nagyon büszkék vagyunk az Auchannal, a K&H-val és a Gábor Dénes Egyetemmel közösen jegyzett projektjeinkre!
Köszönjük ügyfeleinknek is, hogy partnerek voltak ezekhez a szakma által is értékelt aktivitásokhoz!
Pár (COVID) év kihagyás után ismét megjelent a Krízistérkép, amely a legnagyobb tavalyi válságokat térképezi fel az MPRSZ Krízistagozata szerzőinek elemzésében. Ezúttal a szektoronkénti áttekintés egy rendhagyó fejezettel is bővült: a világjárvány okozta, elhúzódó és komplex válság rövid áttekintésével.
A Well csapatából ketten is részt vettek a projektben: Szondy Réka arra a trendre mutatott rá, hogy a korábbiakhoz képest egyre többször indul ki a krízis a social mediából, és onnan terjed át a hagyományosra, Tüske Gabi pedig társszerzőként a COVID évek összefoglalását jegyzi, amelyben a válság jellegzetességeinek elemzése mellett az exponált helyzetbe került személyek személyes brandépítéséről, az oltások perszonalizációjáról és az egyes szakmák megítéléséről is szó esik.
3 arany és 1 platina díjat hoztunk el társügynökségként a projektben végzett kommunikációs- és sajtómunkánkért.
A kampány keretében a Lánchíd hídfőin található, restaurálás alatt álló oroszlánt építettük meg eredeti méretben LEGO kockákból, az alkotás még egy napra az eredeti kőoroszlán helyét is elfoglalta. A médiaköltés nélkül megvalósított kampány hatékonyságát és óriási sikerét a zsűri 3 arany és 1 platina Effie-vel díjazta: a LEGO oroszlán nyerte a legjobbnak járó díjat Big Marketing Idea, az Egyéb tartós/nem tartós fogyasztási cikkek és a Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok kategóriában, továbbá ő hozta el a legjobbak közül is a legjobbnak járó platina Effie-t.
A LEGO Rebuild the World kezdeményezésének célja, hogy erősítse a márkaküldetést: azaz inspirálja a jövő építőit és ezzel párhuzamosan megmutassa a LEGO kockában rejlő sokoldalú kreativitást.
Az Auchan Magyarország stratégiájában kiemelt helyen szerepel a fenntarthatóság, ezen belül is a műanyagmentesítés. 2019 óta folyamatos és következetes lépéseket tesznek ezen a területen, de 2022 áprilisában forradalmat írtak a hazai kiskereskedelemben azzal, hogy elsőként vezették ki a zöldség-gyümölcs, illetve a pékáru leméréséhez és hazaszállításához használt környezetszennyező műanyagzacskót, az úgynevezett rollbaget.
Ügynökségünk az intézkedés fogadtatását és elfogadását segítette a jól átgondolt, edukációs elemeket is felvonultató kommunikációval, hiszen a vásárlók a műanyagzacskók helyett csak környezetebarát csomagolóeszközökhöz juthattak hozzá, amelyek viszont már nem voltak ingyenesek. Nem csak a megszokáson kellett tehát változtatniuk, hanem anyagilag is érintette őket az újítás.
A műanyagmentesítési felmérés elengedhetetlen része volt a rollbagek kivezetésének, ennek számszerűsített eredményeit minden eszközzel kommunikáltuk, hogy meggyőzzük a vásárlókat, van értelme annak, amit az Auchan tesz. Egy edukatív infografikán azt is elmagyaráztuk, hogy ezután milyen típusú csomagolóeszközök állnak majd rendelkezésükre és azoknak milyen jellemzői vannak.
A lépés és a kampány sikerét ezúttal a médiamegjelenések és aktivitások impozáns számain túl az is jól megmutatta, hogy sikerült az Auchan vásárlóknál attitűdváltást elérni viszonylag rövid idő alatt és zökkenőmentesen. Az Auchan trenddiktáló szerepének piaci elismerése, hogy azóta már más nagy versenytárs is kivezette a rollbageteket az áruházi használatból.
A több mint 135 éves múltra visszatekintő AVON, a szépségipar egyik legmeghatározóbb vállalataként hazánkban is jelentős szerepet tölt be. Ügynökségünk 2015-óta segíti a cég márka és vállalati kommunikációját, így elmondhatjuk, hogy mára a nagy AVON család részei lettünk. Hosszú évek óta igyekszünk kifogyhatatlan kreativitással és töretlen lelkesedéssel, ötletes sajtócsomagokkal, egyedülálló sajtóeseményekkel, izgalmas blogger kihívásokkal és szezonális, hasznos szépség tippekkel tarkított sajtóközlemények által bemutatni a média munkatársai és a beauty influencer közösség számára az AVON különleges újdonságait és vállalati működését.
A nők vállalataként is ismert AVON évtizedek óta elkötelezetten dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára. Amellett, hogy kereseti lehetőséget biztosít világszerte több millió főt számláló Tanácsadói közösségének, CSR tevékenységének két alappillérével, a mellrák- és a családon belüli erőszak elleni küzdelmével is a nőket támogatja. Kampányainkban életre hívtuk a Fuss Mell-ettünk figyelemfelhívó közösségi futás hagyományát, támogattuk az Üvegfal című színdarabot, amely a lelki bántalmazás aspektusait dolgozza fel. A mellrák elleni küzdelem jegyében évek óta működünk együtt Az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvánnyal, míg a családon belüli erőszak tekintetében a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját támogatjuk.
A Csimborasszó Production 2013 óta a klasszikus- és világzene legnagyobb művészeit és produkcióit hozza el Magyarországra. Az elmúlt években olyan világsztárok hazai fellépéseit és közép-kelet európai turnéit szervezték, mint Sarah Brightman, az IL VOLO tenor trió, John Malkovich, Juan Diegó Florez vagy a kubai zene legnépszerűbb zenekarai: Alexander Abreu és a Havana D'Primera, Manolito Simonet y su Trabuco.
A Csimborasszó Production-nel 2022 nyarától 2023 tavaszáig dolgoztunk együtt, ez idő alatt két nagy szabású, Papp László Budapest Sportarénában megrendezett koncertshow és John Malkovich Zenekritikusának kommunikációját irányítottuk. A kétszeres Oscar-díjra jelölt amerikai színművész A zenekritikus című zenés stand-up nagyzenekari változatával állt az Erkel Színház színpadára, az eseményt bejelentő közleményünk után két nappal már nem lehetett jegyet kapni az előadásra. Decemberben érkeztek a londoni West End sztárjai az Arénába, hogy a The Queen Rock and Symphonic koncertshown elkápráztassák el a közönséget az örökzöld Queen slágerek szimfonikus zenei verziójával. Márciusban a Budapesti Operettszínházzal együttműködve került megrendezésre a The Best of Bond Symphonic koncertshow, ahol az ikonikus Bond filmek főcímdalai csendültek fel. A Bond estet egy nagyszabású, elegáns sajtótájékoztatón mutattuk be a sajtó munkatársainak.
A Danubia Magyarország egyik vezető szimfonikus zenekara, mely különleges programösszeállításai és ifjúsági, illetve szociális projektjei nyomán az egyik legkarakteresebb művészeti együttessé vált az elmúlt években. A zenekar meghatározó eleme a műfaji kísérletezés, a huszadik századi és kortárs művek műsorra tűzése és az erőteljes online jelenlét.
Ügynökségünk 2022 óta tölti be a Danubia Zenekar kommunikációs ügynökségének szerepét, koncertjeik, például „A zenegyűlölő” című előadás 1.0 és 2.0-ás verziójának, és összművészeti produkciójuk, a Dichterliebe előadásainak kommunikációján dolgozunk. Hazánk egyetlen gyermekeknek szóló klasszikus zenei fesztiváljának, a Kalandra Fülnek influencer kommunikációját és sajtókommunikációját is mi koordináltuk. A Máltai Szimfónia és a Danubia Zenekar közös zenei edukációs és felzárkóztató projektjében, a Közös Hangban is mi látjuk el a kommunikációs feladatokat.
A Helly Hansen immár 1877 óta merít ihletet a hegyek és a tengerek iránti szeretetből, egyedi termékeinek fejlesztésében pedig a világ legjobb sportolói és szakemberei nyújtanak segítséget. Ügynökségünk 2017 óta végzi a több mint 140 éves múltra visszatekintő, kultikus norvég márka teljeskörű PR kommunikációját. Munkák során rendszeresen mutatjuk be az aktuális kollekciók legizgalmasabb darabjait és technológiáit, szorosan együttműködve a legnagyobb magazinok divatszerkesztőivel és stylistjaival, illetve neves magyar influencerekkel. Annak érdekében, hogy ők is megtapasztalhassák a márka által képviselt #FeelAlive életérzést, időről időre akciódús eseményekre invitáljuk őket. Ilyen volt az elmúlt két évben is megrendezett őszi nyárzáró egynapos balatoni vitorlázás vagy a 2022 tavaszán szervezett napfelkelte túra, ahol az újságírókból és influencerekből álló csapattal közösen köszöntöttük az első napsugarakat a Dunakanyar egyik leszebb látványát nyújtó kilátójából.
A Gábor Dénes Főiskola több mint harminc éve meghatározó szereplője a hazai IT oktatásnak, valamint élen járója a távoktatásnak, illetve most már a digitális oktatásnak. Mint minden egyetemnek, a GDE-nek is az egyik legfontosabb kommunikációs feladat a téli időszakban lévő felvételi kampány, amelyet 2023-ban a Well bonyolított le. Az integrált, Paid, Owned, Earned eszközöket egyaránt használó kampány legfőbb pilléreit a sajtó, illetve a közösségi média kommunikáció alkották, melynek célja volt, hogy minélt több potenciális hallgatóhoz eljusson az üzenet: „A Gábor Dénes Egyetem a legjobb választás, ha az egyetemi diplomát és jól használható informatikai tudást szeretnél”.
A közös munkafolyamat alatt részt vettünk egy név és arculatváltásban is, hiszen az intézmény februártól egyetemként folytatta működését. Ennek következtében új felvételi weboldal segítette az érdeklődőket, teljesen új kreatív koncepció jelent meg a hirdetéseken, elindítottuk a GDE TikTok csatornáját, és a név- és stratégiaváltást mind a sajtóban, mind pedig a közösségi média felületeken intenzíven kommunikáltuk. A kampány sikerességét tükrözi, hogy több mint 10,5 millió forintnyi PR értéket generáltunk, valamint a social media felületeken több mint 475 000 embert értek el az üzeneteink, amelynek eredménye a felvételizők számában is látszik, ugyanis 2022-höz képest kétszer annyi felvételiző jelölte meg a Gábor Dénes Egyetemet összességében és első helyen is.
A tüdő egészsége alapvető fontosságú életminőségünk szempontjából. „Az élj tiszta tüdővel” elnevezésű, dohányzóknak szóló integrált kampány célja nemcsak az volt, hogy bemutassuk egészséges tüdővel mennyivel jobb és könnyebb minden, hanem egyben a figyelmet is felhívtuk arra, hogy a Korányi Intézet szakembereivel és programjaival a leszokáshoz is hathatós támogatást nyújt.
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel készített fiatalabb korosztályt célzó rövidfilmünk az extrém sportok veszélyességét és a dohányzást állította párhuzamba. Az online és közösségi felületeken futó kampány főként a városi, egészségtudatos, aktív életet élő, dohányzó fiatalok és felnőtteket célozta meg, akik annak ellenére, hogy fontos számukra a testi és lelki egészség, mégsem tudják vagy akarják feladni káros szenvedélyüket.
A kampány második hullámában a nikotinfüggőség veszélyeire hívtuk fel elsősorban a fiatalok figyelmét, hiszen náluk még nem alakult erős függőség. Üzenetünk a függőség vs. szabadság ellentéte köré épült, melyet közösségi illetve outdoor felületeken jelenítettünk meg.
A kommunikációt végig erőteljes edukációs sajtókampány támogatta, melynek keretében ismeretterjesztő információkat, tanácsokat, tippeket osztottunk meg a dohányzás veszélyeivel, illetve a leszokással kapcsolatban.
A K&H fenntartható fejlődésre irányuló törekvéseinek részeként indult el 2022 szeptemberében a K&H hűsítő ligetek program, amely túlmutat a levegő minőségének javításán, hiszen a fák hűsítő hatását, a biodiverzitás segítését, az őshonos fajták erősítését és a jövő generáció edukálását is magába foglalja.
Az országos kezdeményezés lehetőséget nyújt a köznevelési intézmények számára udvaruk zöldítésére, hogy a fiatalok testközelből megtapasztalhassák a fák jótékony erejét. A programba az intézmények pályázat útján jelentkezhettek, a pályázók közül pedig 100 nyertes óvodában, iskolában, bölcsődében összesen 555 fát és 1110 cserjét ültetünk el a 10 millió Fa Alapítvány együttműködésével 2022. november és 2023. június között. A kezdeményezés a pedagógiai programba is beépül: a gyerekek is részt vesznek a növények elültetésében, gondozásában, megfigyelhetik azok életciklusát és a fenntartható jövő megteremtésében játszott szerepüket.
Ügynökségünk a koncepció és a pályázat kidolgozása mellett a program teljes koordinálásáért és kommunikációjáért felelt. A programot egy nyitó és egy záró sajtótájékoztatóval foglaltuk keretbe, valamint folyamatos sajtókommunikációval hívtuk fel a nagyközönség figyelmét az aktivitásra – többek között a pályázó iskolák és óvodák körében végzett kutatással. A kezdeményezés nagyon népszerű volt a média körében is: a rendszeres tájékoztatás mellett a média képviselői lelkesen részt vettek a közelükben található intézmények faültetésein is.
Ügynökségünk 2017 óta végzi a K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program kommunikációját. A program a www.uzletetide.hu oldalon összegyűjti Magyarország lakosságának véleményét és mindenki számára publikus módon megmutatja, hogy hol, milyen üzlet vagy szolgáltatás hiányzik, azaz láthatóvá teszi a helyi piaci réseket. Célja, hogy érdemben segítse az üzleti élet fokozódását azáltal, hogy összeköti a fogyasztói igényeket a vállalkozói lehetőségekkel.
„Drágám, add az üzleted!” - A kampány részeként egy vírusvideót készítettünk, amelyben két hazai ismert vállalkozó – Kulcsár Edina és Wolf András – egy napra üzletet cserélt. A videó célja az volt, hogy könnyedebb formában megmutassuk az új lehetőségekre nyitott vállalkozásoknak, hogy az elsőre nehéznek és idegennek tűnő terepen is sikeresen boldogulni lehet, ha megvan a támogató, szakértő csapat. A vírusvideó, amelyre a sajtó figyelmét is felhívtuk, a www.uzletetide.hu oldalon és a K&H Bank Facebook oldalán jelent meg – ez utóbbi helyen több mint 85 ezer megtekintéssel a Bank legnézettebb videója lett.
Ügynökségünk 2009 óta dolgozik együtt a K&H kkv üzletágával és végzi a K&H kkv bizalmi index sajtókommunikációját. A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások következő egy évre vonatkozó várakozásait mutató indexet a negyedéves változáson túl – úttörő módon – szektorok, regionális és egyéb tényezők szerinti bontásban is feldolgozzuk a napi aktuális események és makrogazdasági adatok függvényében a sajtó számára, értékes tartalmat nyújtva ezzel a gazdasági, kkv és hír médiumoknak, ezen keresztül pedig a vállalkozásoknak.
Az elmúlt 14 évben több mint 5500 megjelenés született – többek között – a hazai kkv-k árbevétel és profitvárakozásairól, beruházási, foglalkoztatottsági, illetve cafeteria használati szándékukról. A kutatás mozgóblokkját folyamatosan aktualizáljuk, így olyan meghatározó témákban is nyomon követjük a cégek várakozásait negyedévről negyedévre, mint a koronavírus-járvány, az orosz-ukrán konfliktus vagy az infláció és az energiaárak emelkedésének hatásai a vállalkozások működésére.
A Syngenta Magyarországon piacvezető a növényvédő szerek területén, és vezető szerepet játszik szántóföldi vetőmagok nemesítésében, forgalmazásában. Ügynökségünk több éve működik együtt a vállalattal, aktívan részt veszünk online felületeinek kezelésében. 2011 óta ügynökségünk feladata a nemzetközi alapokra épülő központi weboldal felépítése és folyamatos frissítése, továbbá a társaság hűségprogramjának alapját biztosító oldal elindítása és kezelése.
2022-ben egy új, kiváló minőségű görögdinnye fajta, a MIRTO kreatív tervezésére érkezett megbízás.
A munka nem csak a dinnyekóstolás miatt volt izgalmas! A MIRTO már a korábbi években is kiváló eredményeket ért el, így olyan jellemzőket kellett vizuálisan is megjeleníteni a kampány tervezése során, mint a korai görögdinnyéket meghazudtoló minőség, a kiváló hússzín és íz és a legkerekebb dinnyefajta.
Az online kampányhoz készült vizuál mellett egy animációs filmet is készítettünk, Mit hall a dinnye címmel.
Élj tudatosan! szlogennel futott a Westend bevásárlóközpont 2022. októberi imázskampánya, melynek részét képezte egy dizájnpályázat is, ahol a nevezőknek a fenntarthatóság üzenetét átadva kellett áttervezniük a Westend „konténerlogóját”. Az ikonikus W betűt olyan kreatív tartalommal kellett feltölteni, amely a tudatos vásárlásra, az átgondolt élelmiszerfogyasztásra vagy a papírmentes parkolásra irányítja a figyelmet. A fenntarthatósági célok mellett a Westendnek van még egy küldetése: a hazai – elsősorban fiatal – művészeknek és amatőr tehetségeknek szeretne teret adni, hiszen erre minden adottsága megvan. A bevásárlóközpont egy fantasztikus megjelenési helyszín, amit gyakran ajánlanak fel a kortárs művészet népszerűsítésére. Ezt a két törekvést ötvözte az őszi dizájnpályázat, amit ügynökségünk kommunikált és hirdetett meg. A célcsoport szempontjából jól elhelyezett felhívások eredményeképp rekordszámú, összesen 396 pályázat érkezett be, ami messze meghaladta az előző évekét. Az elbíráláshoz neves szakemberekből álló zsűrit kértünk fel: Winkler Nórát, Balázs Nikolettet, a MŰTŐ kollektíva tagját és nemzetközileg aktív művészt, valamint Pátkai Marcellt, az Artkartell vezetőjét.
A legjobb 40 pályamunkából pedig pop up kiállítást rendeztünk a Westend folyosóin, ami január közepéig nem csak díszítette a házat, hanem fontos gondolatokat is közvetített annak a hetente többszázezer látogatónak, aki megnézte az alkotásokat a karácsonyt is magában foglaló frekventált időszakban.
HONOR – Facebook és instagram oldalak hirdetéskezelése mellett 2022-ben elindítottuk a HONOR hazai TikTok csatornáját.
AVON – Liivecskék zárt Facebook csoport: kifejezetten tanácsadónőink számára hoztunk létre egy zártkörű, exkluzív életmód csoportot Facebookon, ahol a tagok rendszeresen hasznos életmód és életviteli tanácsokat kapnak a Liiv szakértői csapattól.
Piros Mogyorós – a nagy múltú csokimárka social csatornáit 2021 óta kezeljük mind tartalom mind hirdetésmanagement oldalról.
HIKOKI – 2018-ban a világ egyik vezető power tool márkája a Hitachi KOKI nemzetközi szinten HiKOKI-ra változtatta a nevét. Ügynökségünk vezette be a magyar piacon az új márkanevet, azóta pedig az aktív social media jelenlétet biztosítjük a márka számára.
Surgossegi.info – 2022-ben indítottuk el a surgossegi.info social media csatornáit, ahova a tartalmat is mi készítettük és a hirdetéseket is kezeltük. A felületek kereső funkció bemutatásán túl edukációs tartalmakkal is hozzájárultak az alapvető egészségügyi ismeretek megszerzéséhez.
Te lehetsz az, ha
Amivel várunk:
Fényképes önéletrajzodat „ACCOUNT MUNKATÁRS” megjelöléssel és fizetési igényeddel együtt szeptember 9-ig ide várjuk: well@well.hu