Amikor a szervezők megkerestek minket a SZERETET KONCERT kommunikációs feladataival, egy pillanatra sem volt kérdéses számunkra, hogy vállaljuk-e a pro bono munkát.
Hatalmas élmény volt a koncert, és felemelő az azt megelőző munka is!
Az ukrán menekültek fogadásában, ellátásában hetek óta kitartóan dolgozó önkéntesek önzetlen feladatvállalását köszönte meg a nagyszabású koncert, ahol a magyar zenei élet legnevesebb előadói léptek színpadra a béke, a szeretet és az összefogás nevében. Május 22-én a meghívott önkéntesek mellett bárki részese lehetett támogatói jegy vásárlásával a jótékonysági eseménynek, melynek teljes bevételét a Kárpátalján található ráti Szent Mihály Gyermekotthon és a szolyvai gyermekotthon fejlesztésének támogatására ajánlották fel a szervezők, olyan részlegek kialakítására, melyek a háború által traumatizált, szüleiket elvesztő gyermekeknek nyújtanak majd új otthont.
Idén az AbbVie Kft. leukémiás betegek kezelését segítő hematológiai készítménye nyerte el a Magyar Kísérletes Klinikai és Farmakológiai Társaság rangos szakmai elismerését, az „Év Gyógyszere 2021” díjat, mellyel 1996 óta, évről-évre a korszerű, hatékony készítményeket, terápiás eljárásokat tüntetik ki és támogatják ismertségüket, bevezetésüket. Megtiszteltetés volt számunkra, hogy részt vehettünk a díjátadó megrendezésében a Semmelweis Egyetem gyönyörű szalonjában! Köszönjük a bizalmat, és ezúton is gratulálunk az eredményhez!
Fiatal kollégáink, Tirpák Barbara és Mezriczky Marcell harmadik helyezést értek el a Young Lions versenyen PR kategóriában. A Yettel által kiírt texting & driving témában készítették el és mutatták be kiváló versenymunkájukat, aminek központi gondolata az volt, hogy nagyon nem mindegy miből maradunk ki a vezetés közbeni mobilozás miatt: egy chatből vagy az életből. Erős figyelemfelhívó eszközként pedig a deepfake videót javasolták. Gratulálunk a helyezéshez, remek szakmai munkával öregbítették a Well hírnevét!
Az április közepén indult surgossegi.info olyan egészségügyi információs weboldal, amely segítségével mindenki egy perc alatt megtudhatja, hogy melyik ügyeletre kell mennie szükség esetén. A kezdeményezés célja, hogy azonnali ellátást igénylő egészségügyi probléma esetén felesleges körök nélkül, a lehető leggyorsabban juthassunk el a megfelelő sürgősségi osztályra, ezzel is biztosítva a mihamarabbi ellátást. Az oldal Németh Franciska ápolónő ötlete alapján és a már működő GyermekSOS sikerére alapozva indult el – de már a felnőtt ellátásra vonatkozó információkkal. Büszkék vagyunk, hogy mi is részt vehetünk egy ilyen hasznos információs oldal elindításában! A weboldalt itt tekinthetitek meg: surgossegi.info.
Az AVON rendkívül széles, folyamatosan megújuló termékkínálata a tanácsadói bázisnak és a vállalat aktív kommunikációjának köszönhetően nagyon népszerű és kedvelt a magyar hölgyek körében. Annak érdekében, hogy minél többen értesüljenek aktuális kampányairól, legizgalmasabb újdonságokról és legnagyobb bevezetésekről, ügynökségünk látja el a média munkatársait, valamint az egyre növekvő beauty blogger közösséget hasznos információkkal. A termékkommunikáció során igyekszünk mindig ötletes termékkiküldésekkel és különleges sajtóesemény koncepciókkal előállni, amelyek igazodnak napjaink trendjeihez és nagy hangsúlyt fektetnek a vizuális megjelenésre.
A nők vállalataként is ismert AVON, működése során kiáll a nőket érintő ügyekben is. Ennek megfelelően társadalmi felelősségvállalásának két alappillére a mellrák-, illetve a családon belüli erőszak elleni küzdelem. Ez a két téma határozza meg a vállalat CSR kommunikációját is, amelyben ügynökségünk aktív szerepet vállal. 2017-ben indítottuk útjára a Mellünk Egészségéért Programot, amely során védőnők és háziorvosi asszisztensek bevonásán keresztül immár harmadik éve hívjuk fel a fiatal nők figyelmét a megelőzés fontosságára. A program képzéseit, illetve előadásait erős sajtókommunikációval támogatjuk és közreműködünk a program továbbfejlesztésében is. A családon belüli erőszak területén a Magyar Ökomenikus Szolgálat titkos menedékházainak és krízisambulanciáinak létrehozásában, illetve az ezekhez kapcsolódó kommunikációban működünk közre.
2013 októberében hazánkban rendezték meg a Víz Világtalálkozót (Budapest Water Summit), amelynek fővédnöke Áder János köztársasági elnök úr volt.
A rendezvényt a Külügyminisztérium, a hozzá kapcsolódó kulturális eseményeket az EMMI szervezte. Ügynökségünk feladata az esemény lakosság felé történő kommunikációja volt.
2016-ban ügynökségünk ismét megbízást kapott a BWS 2016 lakossági kommunikációjára, amellyel közel 1000 megjelenést generáltunk, a megjelenések értéke pedig meghaladta a 130 millió forintot.
A kommunikációs kampány része volt egy nagy sikerű gerilla aktivitás a Nyugati térnél: "Folyik a csapból a víz. Te elzárnád?"
2019-ben a kommunikáció a korábbi éveknél jóval figyelemfelkeltőbb volt, hiszen azt kellett tudatosítanunk, hogy egy világméretű vízválság előszobájában vagyunk. Jóval nagyobb hangsúlyt kapott a B2B kommunikáció, azaz a vízügyi szakma és a vízipari cégek megszólítása. A kommunikáció eredménye: 2019. március – november között 2200 generált sajtómegjelenés a BWS 2019 kapcsán.
A K&H gyógyvarázs program működésének 15. évfordulóját ünnepelte 2018-ban. A Bank a jeles alkalom kapcsán egy különleges kezdeményezést indított: a K&H gyógyvarázs: gyermekem varázslatos gyógyulásának története címmel. A pályázaton nemcsak az egészségügyi intézmények gazdagodhattak új, modern műszerekkel, hanem a gyerekek példamutató élni akarását és a szülők tiszteletet parancsoló kitartását is értékelték és ünnepelték. A pénzintézet és médiapartnerei arra biztatták a szülőket, hogy küldjék be gyermekük gyógyulásának történetét, amivel gyermeküknek óriás plüssmacit, az általuk megnevezett kórháznak pedig 1 000 000 forint értékű műszertámogatást nyerhettek.
Ügynökségünk végezte a pályázat megszervezését, lebonyolítását, koordinálását és sajtókommunikációját. A K&H gyógyvarázs állandó médiapartnerei mellett további neves médiumokat vontunk be a programba. Az egész éven átívelő program során folyamatosan tartottuk a kapcsolatot az egészségügyi intézményekkel, a médiapartnerekkel, a pályázókkal és az elnyert műszerek beszállítóival egyaránt. A projekt indulásától kezdve intenzív sajtókommunikációt folytattunk, amelynek eredményeként több mint 100 megjelenést és összesen 40 millió forintos PR értéket generáltunk.
A projekt lebonyolítása mellett ügynökségünk 2013 óta folyamatosan végzi az ország egyik legnagyobb önkéntes kezdeményezésének, a közel 50 000 regisztrált önkéntest megmozgató K&H gyógyvarázs mesedoktorok program koordinációját, valamint a Bank többi, a gyermekegészségügy fejlesztését célzó pályázatainak szervezését és kommunikációját is.
Ügynökségünk 2017 óta végzi a K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program kommunikációját. A program a www.uzletetide.hu oldalon összegyűjti Magyarország lakosságának véleményét és mindenki számára publikus módon megmutatja, hogy hol, milyen üzlet vagy szolgáltatás hiányzik, azaz láthatóvá teszi a helyi piaci réseket. Célja, hogy érdemben segítse az üzleti élet fokozódását azáltal, hogy összeköti a fogyasztói igényeket a vállalkozói lehetőségekkel.
„Drágám, add az üzleted!” - A kampány részeként egy vírusvideót készítettünk, amelyben két hazai ismert vállalkozó – Kulcsár Edina és Wolf András – egy napra üzletet cserélt. A videó célja az volt, hogy könnyedebb formában megmutassuk az új lehetőségekre nyitott vállalkozásoknak, hogy az elsőre nehéznek és idegennek tűnő terepen is sikeresen boldogulni lehet, ha megvan a támogató, szakértő csapat. A vírusvideó, amelyre a sajtó figyelmét is felhívtuk, a www.uzletetide.hu oldalon és a K&H Bank Facebook oldalán jelent meg – ez utóbbi helyen több mint 85 ezer megtekintéssel a Bank legnézettebb videója lett.
Ügynökségünk 2009 óta dolgozik együtt a K&H kkv üzletágával és végzi a K&H kkv bizalmi index sajtókommunikációját. A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások következő egy évre jellemző várakozásait mutató indexet a negyedéves változáson túl – úttörő módon – szektorok, regionális és egyéb tényezők szerinti bontásban is feldolgozzuk a napi aktuális események és makrogazdasági adatok függvényében a sajtó számára, értékes tartalmat nyújtva ezzel a gazdasági, kkv és hír médiumoknak, ezen keresztül pedig a vállalkozásoknak.
Az elmúlt 8 évben közel 4000 megjelenés született – többek között – a hazai kkv-k árbevétel és profitvárakozásairól, beruházási, foglalkoztatottsági és cafeteria használati szándékukról.